Kedves Barátaink!

Összegyűjtöttük a hasznos tudnivalókat az online előadásokkal kapcsolatosan. Kérjük, ügyeljetek ezek betartására!

  • A Barionos fizetés mellett elérhető az OTP SimplePay fizetési megoldása is.
    Az OTP online fizetési megoldása ugyanúgy működik mint a Barion, nem kell hozzá regisztráció, nem kell hozzá OTP-s bankkártya, bármilyen online fizetéshez használható bankkártyával működik!
    A Simplepay kondíciói kevésbé kedvezőek számunkra, ugyanis az OTP több jutalékot számol fel, ezért arra kérünk, hogy elsődlegesen a Barionos fizetést használjátok, ha valami oknál fogva nem működik, akkor meg az OTP SimplePay-t!
  • Ha semelyik bankkártyás fizetés nem működik, vagy nincs egyenleg a kártyádon, vagy elvesztetted akkor kérjétek meg ismerősötöket, barátotokat, hogy a TI EMAIL CÍMETEKRE vegye meg az ő bankkártyájával az előadást. A legegyszerűbb az előadás ajándékozása funkció használata. A megfelelő Viber csoportokban is lehet segítséget kérni, sokan szívesen segítenek! Bankkártyával kapcsolatos problémákban sajnos nem tudunk segíteni, ilyenkor a bankodat hívd, ne minket! 
  • A webáruház fiók és a barion tárca fiók valamelyest függetlenek egymástól. Az előadás mindig a webáruházban megadott email fiókhoz fog kapcsolódni. Fizetéskor, a barion tárcában megadott email cím ettől független, az csak a fizetőt azonosítja, nem gond, ha különbözik a webáruházas email címtől.
  • Ha valamiért ez sem járható út, akkor végső esetben banki utalással, amit jelezzetek felénk viberen, hogy jóváhagyjuk a tranzakciót. A banki utalásnál mindig add meg a rendelési azonosítót! pl. #12345
  • Minden egyes online előadás vásárlásnál le van írva, hogy a megtekintési jog csak a megvásárló személyére vonatkozik. Azaz annyi példányban kell megvenni az előadást, ahányan nézitek! Nem fontos külön-külön megvenni pl. házastársaknak, olyankor elég ha 2 példányt vásárol az egyik fél.
  • Az sem járható út, hogy valakinek megadod a fiókod adatait, hogy ott nézze meg az előadást! Ha segíteni szeretnél valakin, akkor vásárold meg számára az előadást és rendezzétek egymás között az anyagiakat.
  • Kérjük, hogy a velünk való kommunikációra kizárólag a Viber-t használjátok! Van, hogy hétvégén, este percenként csörög a telefonunk, általában olyan kérdésekkel, amikre a választ már számtalanszor leírtuk. Ha gond van a leadott rendeléseddel, akkor az üzenetben add meg a rendelés számot is pl. #12345
  • Ha megakad az előadás, akkor általában internet probléma van a hátterében. Ilyenkor töltsd újra az oldalt. Ha nem segít, akkor másik felbontásban próbáld meg lejátszani az előadást. Volt, hogy csak a böngésző újraindítása segített a lejátszási hibát megszüntetni.

Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy páran igen rugalmasan kezelik az előadás fizetést. Megnézik a barátjuknál többekkel együtt vagy a párjukkal és utólag próbálják rendezni a fizetést. A rend kedvéért elismételjük: az előadás megtekintését előre kérjük kifizetni. Ha ideiglenesen fizetési problémáid adódtak, rengeteg ember szívesen segít, csak kérni kell! Csak akkor nézheted meg az előadást, ha te vagy valaki más kifizette.
Ebbe nem fér az bele, hogy utólag tervezed azt fizetni vagy adományként letudod. Az sem járható út, hogy valaki odaadja a belépési adatait a másiknak, hogy az ő fiókjában nézze meg. Ezzel nem segítesz a másikon, sőt…